Alla alla alla

Irriterande att jag inte kan kommentera andra bloggar när jag läser genom mobilen (vilket jag alltid gör!). Egentligen så är jag sjukt dålig på att kommentera men nu går det ju inte alls och det stör mig..

Har i alla fall hunnit med att träffa en massa människor idag :) va in en sväng på salongen och prata med axa och hejade på Ronja, handlade med mamma och så var vi och hälsade på mormor och min morbror med familj.
Har hängt med Mandy i stort sett hela dagen, tycker om att ha någon här som man bara kan vara med, inte känna några måsten och inte behöva tänka så mycket och det är Mandy bra på att bara finnas där:)

Va hem till mamma och pappa en stund för att äta semlor som Angelica och gabbe hade bakat och bjudit på och sen åkte vi (jag och Mandy.) hem till hennes föräldrar på familjemiddag (+jag)!!

Nu på kvällen så åkte jag en sväng till Sofie och Mattias och hade lite soffhäng!

Saknar våra gamla dagar, när det var jag, Sofie och Mandy varenda dag i stort sett! Så himla roligt vi hade <3


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback