Kunde gjort jävligt ont

Blev en kvällspromenad på 20 minuter mot min vilja... Stängde av tvn för typ 40 minuter sen gick ut och rökte och när jag ska in då rymmer katten..

Och eftersom att jag av någon oförklarlig anledning har olika "regler" för mina katter (Julius ska vara ute på natten och Signe inne!!) så var det ju jävligt typiskt att det var Signe som stack så det var ju bara att springa efter.. Och i all hast så hade jag förträngt att det var isgata så efter typ tre steg så halkar jag och blir irriterad men reser mig fort för att ingen ska se! Och när jag tittar mig omkring (lite för hastigt..) för att just kontrollera att ingen såg JA då ramlade jag igen..

Men till slut fick jag tag på katten efter ytterligare en vurpa men jag bröt ingenting och mår relativt bra, inte sämre än innan iaf så nu kan jag sova tillsammans med min kompis signe Karlsson för imorgon vankas det arbete och efter det ska det bli smörgåstårtor gjorda !!!

God natt


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback