Myyys

Det hör har varit en bra dag, en bra fredag den 13!!

Har träffat en massa favoriter:) åkte till Uppsala med mandys och gabbe för att köpa lite grejer (tar mer om det imorgon!!) sen hem och fortsatt sällskapande med mandys... Till klockan 22 då hon inte hade tid längre:) haha

Istället åkte jag till Ronja för att hämta henne och åka vidare till Sofie och Mattias - och ååh vad jag saknat Sofie :) blev några timmar där och nu är jag här, hemma i sängen med en snarkande S.Karlsson bredvid mig (katten..)

Och bara för att alla undrar så tänkte jag berätta att jag har ett sår på lilltån som gör jätteont fast det gör ingenting för det här är ju som sagt en bra dag:)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Gulle du! Har saknat dig med! De var så kul att ni kom :) puss puss puss puss puss!


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback