Arg & glad

Sitter ute och röker och ska strax åka och jobba.. Imorgon blir det att vakna tidigt (halv sju) tycker redan synd om mig själv.. Ska hjälpa pappa och mata alla djuren så dom överlever även fast mamma och pappa inte är hemma:) Fixat kattvakt, så jag kan följa med "gänget" och campa (eller sova i stuga om Tessan får bestämma vad det heter, jag säger campa).. Så på tisdag får jag inte vara "nykter och tråkig" som det lät haha.. NEGATIVT; beställde present till axa i måndags, och får se om jag lyckas få hem den snart, skulle ta tre dagar alltså skulle den kommit senast i torsdags. Men då fick jag mejl att det var lite försenat så får se när den kommer. Hon fyller på tisdag, men då har jag inte tid att fira och det är väl bara tur för jag har antagligen ingen present heller:) haha


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback