Så är det

Blir galen på den där jävla bloggappen, ser ju ut som ett barn har skrivit som inte vet vad styckeindelning är.. Bara jobbigt att läsa skiten. Nu orkade jag starta datorn så skriver är istället.
 
Ska ta tag i städningen alldeles strax, bara fixa lite musik så jag klarar mig ett tag:)
 
Imorgon blir det tydligen middag med Mossi och Tessan på Lingon, dom fick som dom ville för en gång skull. Eller dom lyckas typ jämt. Hur fattig jag än är!!
 
Ska tydligen och Campa också typ nästa vecka eller nått, inte riktigt min stil. haha men kan ju bli roligt.
 
Lämna in bilen på lagning också, pengarna bara strömmar iväg

Kommentarer
Postat av: TT

Campa och campa, vi ska sova i en stuga gumman :) haha.

Svar: Ja, men när jag inte får sova i min egen säng så anser jag att det är att campa. haha
LindaEriksson

Postat av: Gabbe

Sv: ja jag vet men jag tror de är bäst så nu.. Men du vet ju vart jag finns :) de finns ju alltid fb och sms :D haha sen har jag inte sagt att jag ska sluta för all framtid men just nu tror jag att det är de bästa :(

2012-07-11 @ 10:29:10

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback