Saker händer i hemlighet

Guuuud vad trött jag är, så jävla lycklig att jag är ledig i tre dagar nu. För jag behöver sömn. Sov bara två timmar inatt eller i morse kanske man ska säga. Hade världens panik när jag inte kunde somna och såg klockan ticka och ticka. Tittade på klockan vid halv nio i morse och efter det så lyckades jag somna i alla fall. Sen vid halv elva så ringde alarmet på klockan och gud så lycklig jag blev när jag insåg att jag kunde sova minst 2 timmar till. Men då kunde jag inte somna om istället. Jobbigaste natten på väldigt länge. Låg i alla fall kvar i sängen och tyckte synd om mig själv ett tag..
 
Nu har jag pratat med Gabbe sen jag kom hem i stort sett (2h 40min) var länge sedan jag pratade med någon så länge. Och trött som jag är så skrattade jag ihjäl mig åt allt som har hänt och inte hänt men som jag hoppas på.. haha ska vara snäll och inte säga för mycket.
 
Julius har varit med i en catfight, och har fullt med sårskorpor på hela kroppen och så haltar han. Men jag tror att jag tycker mer synd om honom än vad han själv lider av det hela. För han skuttar runt och drygar och håller mig vaken hela nätterna som vanligt.
 
Men nu blir det sängen, är nästan föör trött för att sova. Men ska försöka i alla fall :) GOD NATT

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback