Skogens guld och ouppfostrad snorunge

Han med en massa saker nu på kvällningen - jag Ronja och axa tog en tripp till skogen och plockade kantareller, hittade en hel del:) sen släppte jag dom i Tierp för att själv åka hem men fick för mig att kolla in en snabbis på jobbet och då blev jag kvar där till kvart i elva för att sen gå och äta på Bennys med Mossi och Tessan.. Skjutsade hem dom och åkte till kyrkbyn (hittade ronjas syster, Linda efter vägen så hon fick skjuts hem också) för att lämna kantarellerna till syrran och där fastnade jag ett bra tag. Pratade om massa dumma grejer man gjorde (eller jag gjorde) när man var yngre. Fan vilken snorunge jag va alltså.. Stackars lärare och andra personer som fått stå ut med mig.. Nu blir det en snabbdusch innan sängen - god natt


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback