sömnsvårigheter och god mat

Helt fullspäckad dag. Fast jag har inte gjort nånting som jag tänkte göra, eller som jag borde göra kanske man ska säga. Städa och tvätta bilen och att dammsuga lägenheten. Istället så har jag hängt på salongen med Ronja och Axa . Varit en snabbis hos mamma och pappa och bara suttit. Sen blev det middag på Unox med Ronja, Axa och Micke. SÅÅÅ SJUKT GOTT, med deras schnitzel. Är fortfarande lika mätt, så jag mår illa i stort sett..
 
Resten av kvällen har tillbringats här hemma, som publik till Tore och Tobbe som kämpat med att bygga en uteplats till mig. Blir riktigt fint, fattades några brädor sen så är det färdigt.
 
Lyckades sova ungefär fem timmar i natt så nu är jag uppe i ungefär tio timmar på tre nätter. Och av dom fem timmarna jag lyckades sova så har jag blivit jävligt pigg. Har inte känt av alls idag att jag varit trött. Får se hur det blir inatt, ska gå och duscha nu sen ska jag lägga mig och hoppas på att somna innan fyra i alla fall, för då blir jag nöjd:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback