Bättre och bättre

Mår en aning bättre nu. Var hem till Mamma och Pappa och gjorde lunch till syrran och pappa så jag också fick mat. Har ingenting hemma och vet inte vad jag ska köpa hem som inte möglar eller ruttnar innan jag ens hunnit smaka.. haha

Internet på telefonen krånglar, ingenting fungerar och det är en aning störande.. Fast bra då det inte finns nån möjlighet att fastna på facebook eller nå annat så jag kan plocka ordning lite här hemma innan jag ska åka till Tierp och handla med mamma. Fastnade vid datorn istället men det var bara för att jag ville ha musik :P

Men men plocka i diskmaskinen och slänga i en maskin med tvätt så jag har gjort någon nytta idag i alla fall.. Ikväll blir det cirkus med Ronja och Axa sen grillning hos Mossi.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback