Bra dag

Fan vad dom hade gjort om på blogg.se när man loggade in på datorn.

Städar och grejar för att få någolunda ordning här hemma, har inte diskat eller tvättat på jag vet inte när. Rev även ut typ hälften av alla grejer jag hade i skrubben för några dagar sedan och det ligger nu och samlar damm på vardagsrumsgolvet. Så försöker få lite ordning.

För en gång skull så går det framåt och jag är färdig med både köket och hallen och i stort sett sovrummet. Resten är bara massa plock och sen dammsugningen.

Vid tre ska jag hämta Mandy så ska vi till Thai och äta, sen lär jag väl handa lite också.

Har inbokad "dejt" med Ronja på onsdag klockan 11 i Gävle. Vet inte om jag får säga vad vi (eller egentligen bara hon.) ska göra. Men ska faktiskt bli jävligt roligt tror jag:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback