Dagens

Är det någon som vet vad som är fel på bloggappen?? För som jag fattar det så är det inte bara för mig det krånglar, irriterande till tusen i alla fall. Gårdagen gick bättre för då kunde jag använda datorn men sen glömde jag stänga "locket" på datorn inatt så katterna har lekt med den. Har tryckt på typ alla tangenter, öppnat ett tiotal olika program och efter det så stängde dom av tangentbordet helt och hållet. Så datahacker som man är så lyckades jag ju inte fixa det. Tur att Rasmus kom en stund och kom på den briljanta iden att vi startar om datorn för det hjälpte och nu funkar allt perfekt igen. Men jag orkar inte starta upp datorn för att sedan starta internet osv så gick in på mobilen via safari istället - får duga så länge..
 
Har i alla fall rensat ogräs idag -blev inte färdig men i stort sett så jag är nöjd med dagens insats. Sen blev det att åka till Tierp och få panik för att jag skulle hinna med tåget till Gävle som Mossi var på. Jag som aldrig åker tåg springer runt helt lost bland tågspåren men till slut så hittade jag rätt och han till och med me tåget innan det gick. Skulle till church street med Mossi och Carro som vi skulle möta upp där men när vi kommer fram sitter den en skylt på dörren "gone fishing" så fick gå till tennstopet istället och det var både första och sista gången - ingen höjdare. Kall mat, jättetorrt kött..
 
Åkte i alla fall hem efter det, eller till Tierp och sedan till karlholm för att träffa Mandy och Henke och fiska. Men de va så mycket mygg så gav upp lika fort igen.
 
Nu sova bort min huvudvärk..

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Dem håller på att göra om hela sidan och det är först när alla bloggar är flyttade till de nya som dem kan fixa appen..

Svar: Jaha fatta man ju, Gud va irriterande..
LindaEriksson


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback