Ledighet - tiden stannar

Så nu är jag hemma, har gjort en potatisgratäng som står i ugnen.. Blev sjukt sugen på det, är ju så himla gott..

Klockan har stannat både i köket och vardagsrummet med typ fem minuters mellanrum så jag fattade inte att dom stannat tills jag insåg att klockan inte kan vara halv tio fortfarande.. Tur att jag inte ringde mamma som jag tänkte, för hon hade blivit galen om jag väckt henne:)

Ledig i hela tre dagar, var längesedan jag var ledig flera dagar i rad. Så nu ska jag hinna med miljoner saker som vanligt.. Imorgon ska jag dummsuga, försöka pricka in så jag kan betala hyran och så blir det stan en snabbis med syrran..

Nu blir det potatisgratäng, lövbiff och en film innan jag ska sova..

Bjuder på en bild på rezas mini-mini-mini-calzone..


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback