Lika irriterande fortfarande

Om bara appen kunde börja fungera igen, då hade man ju kunnat blogga som vanligt. Men nej!! Har kämpat i 20 minuter för att få igång internet på datorn, och när jag precis ska ge upp då kopplar det och sen funkar det utan problem.
 
Men som sagt bara appen funkar så ska jag börja blogga ordentligt igen, kastar även upp massa bilder sen den senaste tiden - orkar inte lägga in dom på datorn för att sedan lägga upp dom på bloggen. Så det får vänta..
 
Ikväll tog jag/fick ledigt från jobbet, så ska agera gäst istället för personal. Ska dit vid åtta och äta med Tessan och Carro och sen blir det drinkar på det:)
 
Nu står duschen på schemat..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback