Mat skulle inte vara fel..

Blev en rolig kväll, kom massa folk till slut. Helt okej folk, om man får uttrycka sig så. Finns dom som är sjukt jobbiga, men idag var det en bra kväll.

Hoppas på att allt går som jag vill imorgon så att jag slipper jobba - finns endel saker som kan göra att jag måste hoppa in även fast jag tagit ledigt:/ men det löser sig nog får jag hoppas..

Nu blir det sängen, kommer vakna hungrig imorgon och det hatar jag då jag mår illa om jag äter på morgonen. Men jag har ingentig "enkelt" hemma som jag kan äta nu och jag är galet hungrig. Och tänker inte köra på med värsta storkoket nu direkt?!??!!

Vad hände med sommaren föresten, räknas inte juni som sommarmånad??


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback