Osociala Mandy

Har bara dammsugningen och massa tvätt kvar, har tvättat sex maskiner men har nog minst lika måga kvar.. Har ju inte så mycket torkyta för tvätten så måste ju vänta på att någor ska torka för att jag ska kunna tvätta något nytt.

Har varit till Tierp och ätit på Thai (såå hiiiimla gott...) och nu fick jag Mandy med mig hem. Hon är lika social som vanligt - pratar i telefonen och dricker öl. Hon sitter och gnäller när vi pratar om något att hon inte orkar prata för att hon är så trött men att prata i telefon är visst inga problem.

Åka till mamma och pappa och hjälpa mamma lite och efter det så blir det fotboll vid ringvallen sen så blir det Sverige-Frankrikematchen här hemma med Linda och Rasmus och kanske syrran får se..

Nej komma på något att sysselsätta mig med medan Mandys pratar i telefonen.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback