Safari

Börjar bli jävligt less på blogg.se, kan dom inte bara fixa appen nångång så man kan börja blogga ordentligt istället för att gå in genom safari eller datorn. Jag som typ aldrig ens startar min dator förutom när jag betalar räkningar eller städar (för då vill jag ha musik!!)..
 
Jobbat lördag och söndag, ganska skönt eftersom att det inte varit så himla mycket folk och jag inte varit sådär jättepigg. Igår eller idag kanske man ska säga, gick jag och la mig vid sex i morse. Kunde inte sova, det är det värsta med sommaren (förutom alla småkryp!) att det är ljust. Jag vill ha svart, kolsvart om jag ska kunna sova bra och det är ju inte det enklaste på sommaren. 
Vaknade i alla fall vid nio sen och kunde inte somna om, så tre timmars sömn lyckades jag få inatt/imorse..
 
Midsommarafton var lugn, nykter och städad som vanligt:) åkte mest runt och träffa folk.
 
Får se när jag skriver igen, hatar att skriva genom safari på telefonen.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback