Den suger på fel sätt

Gud va irriterad jag blir!!!!!!

När jag äntligen får tummen ur ***** så börjar dammsugaren strejka, gaaaah!

Fan va sur jag blir, påbörjade städningen med att damma och greja fortsätter med att dammsuga sen ser jag att allt skit som jag dammsuger upp lägger sig direkt i dammsugaren istället för i dammsugarpåsen.. Bajs..

Nu sitter jag hos mamma och pappa och väntar på att pappa ska komma in så han kan kolla om han kan fixa det. Själv har jag kämpat i typ en halvtimme utan framgång - det enda som hände var att jag typ tömde dammsugarpåsen för hand och nu ligger all smuts i hallen hemma istället..

Någon som vill skänka en slant så jag kan köpa en ny??!!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback