1 och 2 jobba på

Känner mig faktiskt ganska pigg för att ha jobbat 12 timmar idag, får se hur det känns imorgon efter ett lika pass.!!??
Benen värker fortfarande men det får jag fixa till med att vila på onsdag.. Eller det blir väl som när jag jobbade på unox, stressar genom dom lediga dagarna för att hinna så mycket som möjligt. Men ska försöka ta det lugnt..

Skjutsade hem sista kunderna idag till bäcklösen. Ganska roliga människor måste jag ju medge, skrattade hela vägen från Tierp tror jag. Haha

Börjar sakna alla "mina" nu känns som vi inte träffats på evigheter. Men på lördag är jag ledig och anledningen till ledigheten blev inställd så nu är jag bara ledig istället så får se vad som händer...??

Nu ska jag sova några timmar iaf, klockan står på 8.20 och jag känner redan att jag kommer vara döende då...


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback