Ibland händer det mest förbjudna

Kan inte sova. Ska med mamma till stan imorgon och även fast hon accepterade när jag sa att vi inte skulle åka så tidigt så vet jag av erfarenhet att hon kommer ringa mig senast klockan tio och säga att vi ska åka snart.

Jobbigt att veta att man inte får sovmorgon och inte kan somna. Men kanske ska lägga ifrån sig telefonen, släcka lampan, blunda och hoppas på att jag somnar snart.

Dagen har varit kaos - då menar jag verkligen KAOS! Längesen det har varit så mycket känslor på bara en dag, har skrattat så jag inte vet vart jag ska ta vägen, tårar har fallit och jag har mått dåligt av att se och inte kunnat hjälpa. Men jag tror innerst inne att det här blir bra, det kommer lösa sig för alla inblandade. Vare sig dom vill eller inte, livet går vidare och det blir nya dörrar att öppna. Jobbiga tankar är oftast dom mest genomtänkta och det är så det kommer bli - allt löser sig !!

God natt


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback