Jag lever

Tidigare idag när jag var hos mamma så pratade vi om några hästar som jag åker förbi när jag jobbar.. Och nu när jag åkte hem så kollade jag om dom var ute, hade alltså inget fokus på vägen i ca 5 sekunder.. Och när jag tittar tillbaka på vägen så står typ världens största älg mitt framför bilen.. Bromsade så mycket det gick och missade den med några cm, hade den inte börjat springa så hade jag kört rakt in i den..

Höll alltså på att dö för att jag kollade på hästar, därav anledningen till att jag tycker ännu mindre om dom nu än jag gjorde för en kvart sen..

Nu ska jag sova och hoppas på att hjärtat börjar slå snart igen, fick ju hjärtattack där ett tag..


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback