Kaos

Ingen bra dag, känner mig allmänt hängig, trött och osocial.. Skulle vilja ligga hemma på soffan i några dagar känns det som för tillfället. Men det är jag för rastlös för så det går inte + att jag jobbar så har inte tid.

Ska vara glad att jag jobbar, så jag får komma ut och träffa lite folk. Och blir ju på bättre humör av att vara där, då personalen är helt kaos egentligen haha (speciellt Mossi och Tessan, ta åt er!!)

Åkte på 20-års kalas efter jobbet, var bara jag där då alla andra hade gått så jag fick rester - chokladtårta, men jag åt typ bara marsipanrosen:)


Kommentarer
Postat av: www.capricciosa.devote.se

Vi känner oss hedrade att ens bli nämnda i din blogspot

2012-05-12 @ 12:21:38

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback