livet går vidare

somnade till slut i natt i alla fall, efter att ha vridit och vänt mig i några timmar. Vaknade vid sju för att släppa ut Julius och somnade om på stört. Behövde verkligen sova, och det var mycket sömn som fattades kan jag lova. Vaknade inte förän vid tolv och det var såå himla skönt att bara kunna ligga kvar i sängen utan att ha några måsten, inte behöva kliva upp direkt och börja fixa sig för att åka och jobba. Eller för att städa etc.  Även fast det ser ut som ett helvete har brakat loss hemma hos mig så orkar jag inte bry mig nu.

Livet går upp och det går ner och är massa hinder på vägen. Men på ett sätt så är väl det tur. för att det är i sånna situationer man får ut styrka. Jut nu så känns allting lite jobbigt och konstigt bara. men det blir bra, allt löser sig. Och jag vill bara komma tillbaka till mig själv oh mitt liv, mina vänner och allting annat runt om. Jag vill ha mitt poblemlösa liv som jag har haft ett bra tag nu - men det kommer.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback