Översvämning

Bra dag, allt känns bra . Irritationen över min extremt klumpiga, mest bortförklarande syster har precis lagt sig.
Jag var snäll och lånade ut min dusch till henne, vilket fick sina konsekvenser! Hon har försökt mecka sönder duschmunstycket utan att fixa det efter sig. Istället så låtsas hon att hon tappade den i golvet, men det var ingen tappskada det var en klåfingrig-idiot-som-inte-fattade-bättre-skada. Sprutade iskallt vatten i halva lägenheten, torkat vatten från golv till tak i badrummet, golven i både sovrum och hall.

Nu är jag i alla fall färdig, har ringt henne och sagt att hon SKA köpa ny så nu är jag nöjd.

Sova....


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback