Panik och dåliga tankar

Nu ska jag ta en dusch, för andra gången idag men han inte tvätta håret förra gången..

Sitter och försöker lista ut vad Julius håller på med. Fortfarande försvunnen. Hatar när han är borta, för tänk om det hänt något. Har en tendens att alltid tänka det värsta och då är inte det att han blivit påkörd och dött. Utan det är att han lider att det hänt något så att han sitter instängd och svälter ihjäl eller att han drunknat. Usch, ska försöka mig på att leta imorgon istället för att sitta här och hoppas att han bara kommer helt plötsligt och knackar på, även fast det kanske hade varit skönast:)

Hjälpte ju som sagt gabbe att flytta ut alla hennes grejer från lägenheten idag. Och nu tycker jag nästan synd om Angelica som har det helt öde. Men hon verkar inte lida hon eller. Hade säng och en ny skitsnygg (jag vill också ha, men jag lär skaffa mig en herrgård eller ett slott om jag ska handla mera möbler..)byrå och en tv så hon var nöjd. Själv hade man ju haft panik om det såg ut såhär när man kom hem...


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback