Radiotjänst

Vaknade tidigt imorse av att telefonen ringde, för ovanligheten skull. Blir alltid väckt av telefonen men vägrar stänga av ljudet. Eller stänga av ljudet har jag börjat göra men har fortfarande vibration på. Så får skylla mig själv om jag bli väckt.

Var i alla fall från dolt nummer och jag vägrar svara när någon ringer från dolt, så det var bara att försöka somna om. Men det gick inte så gav upp till slut. Och från att jag blev väckt vid nio så har det ringt från dolt nummer ungefär en gång varje halvtimme, om det nu är så viktigt så får dom väl ringa från ett "vanligt" telefonnummer istället. Större chans att jag svarar, inte 100% då heller, då jag bara kan garantera att jag svarar om det är från någon av mina kontakter.. Vet ju att radiotjänst "är ute efter mig" därav anledingen till att jag inte svarar..

Kolla klart på gårdagens Big brother sen hem till mamma och pappa innan jag ska åka och jobba..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback