Fel sida

Vaknat på fel sida, känner redan nu och då har jag varit vaken en halvtimme, att jag är irriterad.
Eller, har ju knappt somnat än. Vid sex imorse så låg jag fortfarande och vred och vände på mig för att jag inte kunde sova. Då hade katterna varit snälla och sova hela tiden till dess, men runt sex vaknade dom och skulle ut.

Inte båda samtidigt, utan en i taget så jag han gå tillbaka till sängen emellan. Och sen skulle Julius in.

Ååh blir galen. Och just inatt så kunde jag inte koppla bort och strunta i att han kraspar och grejar när han vill nått.

Hostar hela jävla nätterna och nu är jag bara irriterad. Ska försöka sysselsätta mig hela dagen så jag somnar på stört ikväll..


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback