Förbjud godispåsar på bio

Filmen var inte så lång som jag hade trott. Stod att deb var 1h & 55 min. Men nej den var Max 1h & 45 min.

Aja, sevärd film. Inte mer än så. Tycker att det var den sämsta av alla filmer i serien.

Kanske är för att jag inte har ro att sitta still i en biosalong, man sitter ju så jävla oskönt.
Och sen att ALLA människor precis i samma sekund som filmen börjar bara måste prassla med deras jävla godispåsar som dom köpt. Stör mig något sjukt på det.
Håll er till popcorn eller ta med en skål och häll upp i.

Får vänta, och köpa den när den kommer ut på film så får jag se om jag tycker den är bättre då.

God natt


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback