Frysande fötter & bra människor

Mina fötter dör, har ingen känsel och hade jag inte sett att "dom sitter där dom ska" så hade jag trott att dom fortfarande satt fastfrysta i asfalten i Tierp. Dom är så kalla så jag (om jag inte visste svaret) inte kan svara på om dom är iskalla eller brännheta. Då är det illa, och det är det.

Kon hem precis i alla fall. Skulle bli en tidig kväll. Åkte till Tierp och skulle prata lite med mickan. En kort stund i Tierp och sen hem till soffan och sängen.

Blev ingen kort stund, blev en lång stund - 2 1/2 timmer ungefär. Inte konstigt att fötterna fryser.

Men jag tycker om mickan, jag tycker om att prata med henne. Hon är en bra!!

Men nu ska jag kolla på Arne Dahl på tvn, när jag ändå är vaken lixom:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback