Hej mitt vinterland

Finns det något värre än snö eller??! Allting blir miljoner gånger jobbigare.
Blev ju heller ingen "mjukstar" på vintern i år. Det blev kaos direkt.

Kastade ut Julius en stund inatt - han hade lite för mycket energi. Vilket resulterade i att han kom in som en snögubbe (snökatt??!) imorse och hoppade direkt upp i sängen för att tina..

Själv skulle jag ut och röka, men det gick inte att öppna dörren - insnöad. Men efter lite kämpande så lyckades jag. Så nu har jag letat/skottat fram bilen och tillbringat en halvtimme ute i vintervädret.

Det enda som är bra med den här dagen är att jag börjar jobba klockan fyra så jag inte behöver stressa med att skotta snö och fixa allting:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback