Kaoooos

Kaoskväll. Men sjukt roligt. Ronjas badrum badar i nagellack, Johanna fick för sig att kasta vinglaset från balkongen vilket resulterade i att hennes drickande fick fortsättas tillsammans med ett vinglas i plast.
Chrille blev LITE för full märkte vi när vi hittade honom på en bänk utanför Bennys.
Skjutsade hem honom efter att han svamlat om att Ronja hette Härnösand och att hon borde sitta på hans höft.
Svamlet fortsatte i bilen, men tillslut så klev han ur bilen och jag kunde skjutsa hem resten av folket som jag packat in i bilen.

Nu är jag hemma, tänkte sova. Men det är fest i grannhuset och dom har bestämt sig för att nöta "dansa pausa" på högsta volym och med dörren öppen så får se om det blir någon sömn.

Har i alla fall sovmorgon till 21.00 imorgon. Då är veckans sista pass planerat på jobbet:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback