LAAARM

Gick och la mig vid två, släckte lampan vid halv fyra nångång och ställde klockan på elva..

Runt fyra så började en bil att larma. Gud va lycklig man blir. Precis när man somnat. Så blev det en paus och jag somnade om och så började det om och så fortsatte det i över en timme innan jag lyckades koppla bort det och tänka på nått annat.

Inte bästa natten med sömn. Men jag har sovit oavbrutet mellan ca 9 och halv ett i alla fall. Nu sitter jag vid köksbordet, med tandvärk, huvudvärk och är helt slut. Känns som att jag är bakfull:/

Ska fixa en julklapp till pappa alldeles strax.. Sen ska jag agera chaufför till mandys.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback