Otippad kväll

Ronjas uttryck "otippad kväll" kan ju inte förklara kvällen bättre:)

Först blev det så mycket bättre bara vi två, sen kom Jimmy över en stund men han gick lika fort igen..

Sen kom Chrille. Skrattar bara jag tänker på dom två (Ronja och Chrille.) dom har dansat till "stampa med leroy" (tror jag det hette..) och sen blev det en sväng till Månkarbo med allsång i bilen, jag satt mest och skrattade :)

Men nu är jag hemma och katterna är återkomna och nu ska vi inta sängen:)

Imorgon fars dag så måste hitta på nå skit till pappa så han är nöjd. Förut räckte det med att rita en teckning, kanske ska satsa på det i år igen:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback