Sånt är livet

Sitter i soffan med huvudvärken från helvetet. Inget ovanligt egentligen. Men nu har jag ont i armen efter att ronjas katt fick för sig att hata mig och gjorde allt för att döda mig igår.

Börjar bli svullen och det gör jävligt ont, även fast det ser ut som att han möjligtvis tryckte in en klo i armen och att det kom ut Max en droppe blod. Men så var inte fallet, han var ute efter att döda jag lovar...

Har bytt gardiner i köket och funderar om jag ska byta i vardagsrummet också. Men på grund av förkylningen så har jag ingen ork alls och kommer nog fortsätta kvällen i soffan. Tur att jag är ledig två dagar till:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback