Dagens arbetspass

Jobbig natt att jobba. Var så himla trött innan så jag mådde illa. Sjukt ont i huvudet som gjorde att det blixtrade till när jag tittade för nära en lampa.
Har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv..

Blev ju inte bättre av att vi inte hade en enda människa på jobbet förän vid tolv. Men då blev det sjukt mycket folk istället, eller kanske inte va så mycket men det kändes som att det var galet mycket..

Men tur var väl det annars hade ju tiden gått ännu mer långsamt. Kändes som att dom två timmarna mellan 10 och 12 var ungefär fem timmar.

Åkte iväg och sällskapade Ali när han drack te sen när vi var färdiga med städningen. Och nu är jag hemma och ska sova, massor och jättelänge.

Mamma skulle väcka mig vid elva, jag kommer vara död då:/


Kommentarer
Postat av: Tessan

Bästa sällskapet innan folket kom var ju jag ;D


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback