Hahahaha jag dör

Precis när jag släckte lampan för att sova så skriver syrran och frågar om jag är vaken, om dom kunde komma för att "det hade hänt en grej!!?"..

Tankarna snurrade som fan, för när hon hör av sig den tiden på dygnet för att det hänt något då är det garanterat någon som dött.

Kom inte fram till vem det kunde vara. Men så kom dom i alla fall, elinor skitfull och skrattandes och Angelica arg..

Tydligen så hade tierpsbyggen varit där häromdagen och bytt lås till deras lägenhet. Och idag hade elinor varit ute och partat och Angelica skulle möta henne vid bussen. Hon tar nyckelknippan och går.

När dom kommer tillbaka så märker dom att dom inte bytt låset i porten, så alltså är det gamla nyckeln till porten, vilka hon har låst in i lägenheten.

Haha jag skrattar fortfarande.. Tur att ingen hade dött i alla fall. Och skönt att jag slapp ha dom sovandes här på soffan. För nu skulle det komma nån låsgubbe och hjälpa till:)


Kommentarer
Postat av: E

Haha kul ju! ;D


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback