Kanske ska bli duktig?!!?

Undrar om jag håller på att bli förkyld igen. Grejen är ju att det aldrig slår till ordentligt, jag är lite förkyld hela tiden. Går bara upp och ner...

Ryggen börjar kännas av, ett tecken på förkylning hos mig. Huvudvärken vet jag inte om det har med förkylning att göra eller om jag börjar bli blind eller nått.

Skulle väl behöva kolla upp synen eller om huvudvärken har med något annat att göra, men det är enklare att bara strunta i det och sen leva med det:/

Kanske ska ta tag i livet och börja leva som "man ska". Sova ett visst antal timmar, mellan samma tider ungefär. Äta frukost, lunch, middag osv osv. Känns jobbigt..

Enklare att äta när man är hungrig, sova när man är trött, röka när man är röksugen. Inte det bästa men som sagt det enklaste:) får se vad, om, hur och när jag orkar göra nånting åt saken!!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback