Kycklingpate eller färsk råtta??!

Vilken jägare till katt man har.
Varje kväll innan jag går och lägger mig så ropar jag in katterna för att dom ska få mat innan dom går ut igen.

Idag öppnar jag dörren och ropar på Julius (Signe var redan inne..) och han lyssnar inte. Så jag gick ut och hitta honom lite längre bort på gården, med en råtta (,mus, sork eller vad det var!!??) och när han ser mig så blir han skitlycklig och springer till dörren för att få mat och låter råttan springa iväg.

Det där med medfödd jaktinstinkt eller vad det heter, finns alltså inte. Och om nu hans mamma skulle lära honom det när han var liten så skolkade han nog på deb lektionen.

Haha vilken stjärna, tydligen godare att få maten serverad:)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tokig katt :)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback