Tessan och hennes böcker

Sverige lyckades ta igen 4-0 till 4-4 så man kan inte vara annat än nöjd med deras insats idag:)

Jag är rastlös till tusen. Samtidigt är jag galet trött, kanske är därför jag är rastlös. Som att barn får hur mycket energi som helst när dom är trötta, rädda för att somna.

Imorgon ska jag försöka hinna med att städa lägenheten ordentligt. Får se hur det går..
Ska packa alla böcker jag äger och har (typ tio stycken..) och ge till Tessan, den enda människan jag vet son känner sig duktig när hon läst två, tre böcker på typ 300 sidor var på en dag. Själv skulle jag få panik för att jag inte gjort nånting vettigt på en hel dag. Skulle för den delen aldrig heller få för mig att läsa flera böcker på en dag. Kanske läsa en bok på en månad..

Äsch massa svammel vi hörs


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack gumman :) Jag låter "verkligen" inte som ett freak nu ;) haha. Men jag älskar böcker så det är lugnt :)

Postat av: Tessan

Tack gumman :) Jag låter "verkligen" inte som ett freak nu ;) haha. Men jag älskar böcker så det är lugnt :)

Svar: haha. Mandy skrev sms till mig och sa att jag fick det att låta som att du inte hade något liv:)
LindaEriksson

2012-10-17 @ 00:39:21
URL: http://www.tanttessan.blogg.se

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback