Ugglor i mossen

Har letat överallt efter min e-cigg jag tror att jag behöver den om jag ska sluta röka.. Men den finns inte, är det någon som har den eller vet vart jag har den(?) så hör gärna av er:)

Var i alla fall ute och rökte min nattcigg nyss och då kom det en uggla och satt sig i trädet några meter bort och stirrade ut mig. Rädd som jag är för stora, farliga fåglar vågade jag inte släpp den med blicken. Sen så blinkade jag och då var den borta. Anfaller inte sånna djur typ människor, den var sjukt stor i alla fall:/
(Tessan, du behöver inte skicka bilder på ugglor nu bara för det. För jag tycker att dom är fina på bild!!)

Men nu ska jag försöka sova innan det är dax att vakna upp till en ny arbetsvecka:)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Ska jag köpa en uggla åt dig istället? ;)

2012-10-21 @ 23:31:27

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback