Det regnar - igen.

Då är den här dagen slut också .. Har hängt en stund hos syrran och elinor, sjukligt rastlös.. Haha men sån är jag!!

Åkte vidare till Ronja, där vi satt i soffan och gjorde ingenting egentligen.

Åkte hem, och blev akut sugen på mjölk. (hade till och med mjölk hemma!!) drack ett glas och ångrade mig starkt när jag blev påmind av hur jävla äckligt det är att bara dricka ett glas mjölk!! Usch.

Men nu ska jag gå och sova. Imorgon satsar jag på att bli färdig med fönstret i vardagsrummet. sen står det fotboll på schemat. Ska inte spela utan titta.. På kvällen blir det mys, mat och lite öl/vin. Hoppas allt löser sig till det bästa bara:)

God natt


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback