Ett inlägg om kattmat

Slut på ledigheten. Går fortare än man tror. Har hunnit med en massa i alla fall..

Imorgon börjar jag jobba klockan 10 och kör ett sextimmars så är inte så speciellt allvarligt..

Var och handlade idag med sällskap av Ronja, kattmat var viktigast. Stod och velade och så hittade Ronja coops egna märke på torrfoder och tänkte att det får duga - billigt och bra så jag slog till (fattig som man är!!) . Nu har Julius gått till matskålen och tittat och luktat och sen tittat på mig och gnällt typ 50 gånger sen jag hällde upp. Bortskämd är vad han är . Det dög tydligen inte. Men men han får stå ut några dagar ..


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback