Hatar att komma på rubriker..

Fick ett extrapass på tre timmar i morgon 10.30-13.30. Det behövdes, hur trött jag än kommer vara när den här veckan är slut..

Efter jobbet i morgon ska jag hämta Mandy, sen ska vi handla. Och på kvällen ska jg bjuda dom på middag. Har inte en aning om vad då Mandy är ganska kräsen.. Hon är värre än mig, och då är det illa. Eller egentligen så är det bara kyckling hon inte äter. Äsch jag hittar nog på något.

Nu ska jag kolla på x-factor innan jag går och lägger mig..


Kommentarer
Postat av: Mandy

Bara kyckling? Jag äter ju ingenting. Lättare att räkna upp vad jag äter på dina tio fingrar. Jag vill ha lax iaf! Och en jävla massa broccoli!

2012-09-26 @ 01:05:14
Postat av: Linda

Ja men jag äter inte lax. Du kan få fiskpinnar om du vill??

2012-09-26 @ 09:50:16

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback