Here I am

Hemma från Valbotrippen med Mossi, Tessan, Carro och Mandy. Skoj skoj!! Hittade massa grejor som jag inte skulle ha egentligen, då ekonomin inte är den bästa. Men jag känner mig själv och hade räknat med det. Åkte in för att jag var tvungen att ha nya byxor till jobbet. Annars hade jag aldrig åkt för att jag vet att jag gör av med mer pengar än vad jag egentligen har råd med.
 
Blev i alla fall;
  • Två par byxor till jobbet.
  • Nya blommor, fat och dekorationsgrejer från Plantagen.
  • Ett par nya skor, som jag suttit på internet och funderat på att klicka hem men inte vågat pågrund av att jag helst vill prova först. Men dom var kanon:)
  • En halsduk från Lindex.
  • Lampa och lite småsaker från Ikea.
Nu ska jag försöka packa upp allting samtidigt som jag lagar mat. Börjar bli hungrig igen..
Glömde köpa blomjord, anledningen till att jag åkte till Plantagen. men men, kanske kan tigga åt mig lite av mamma - behöver ju inte så mycket.
 
(Så länge blogg-appen vägrar fungera så blir det inga bilder, orkar inte lägga in dom från datorn för att sedan lägga upp dom här.. Men jag knäpper massa kort dagligen. Så det kommer att komma upp massor med bilder bara det börjar fungera igen..)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback