I got this feeling

Hemma igen, efter sex timmars arbete. har duchat och sitter och tittar på tvn nu innan jag ska förflytta mig till sängen.
 
Imorgon blir det valbo en sväng med tessan, Mossi och Carro.. Hade planer på att bara åka en snabbis för att köpa nya byxor och skor till jobbet. Men känns som att det kan bli ett lite längre besök i "den stora staden Gävle".. Men ska inte åka förän 12, 1 nångång så kanske hinner med lite tvättning och städning innan.
 
Har massor med saker som jag ska försöka fixa färdigt den här veckan.. Men nu ska jag kolla klart på That's 70's show innan jag går och lägger mig.
 
(Blir dåligt med inlägg då blogg.se-appen krånglar och loggar ut mig när jag trycker på "skriv nytt inlägg".. men men sånt som händer)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback