JAG HATAR FLUGOR

Lägger mig i sängen, drar täcket över mig och så kraspar Julius på dörren - bara att kliva upp och släppa in honom.

Lägger mig i sängen igen, drar täcket över mig och så hör jag att det droppar från duschen (sånna ljud kan störa mig nå extremt när jag ska sova.) - går upp för att stänga av duschen ordentligt.

Lägger mig igen och då har Julius hunnit blött ner hela sängen med hans blöta päls och tassar - underbart med djur ibland. Men det får man väl ta, när man har misslyckats med uppfostran.

Ligger i alla fall i sängen och så hör jag en fluga. En sån där jobbig, ettrig, illalåtande dryg jävla flugjävel. FLYGER upp ur sängen för att ta dö på den. Och lyckas.

Lägger mig igen och så hör jag en till sån där förbannade jävla flugjävel. Inte meningen att jag ska få sova inatt verkar det som. Gud så inåthelvetes jävla irriterande allt kan vara för tillfället.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback