Nr 10

Julius har hittat sin leksakskorg och är nu i full gång med att tvätta leksakerna. (inte världens bästa bild, men det är ju en bild iaf.)..

Signe ligger och sover, och varje gång jag reser mig upp så springer hon till matskålen:)

Själv så sitter jag och drömmer om dom randiga muggarna som dom har i "2 1/2 men". Har letat efter sånna sen jag började kolla på det, vilket är några år sedan. Älskar randigt:)

Äsch blir bara massa svammel när man MÅSTE skriva. Men har ju skrivit tio inlägg på fyra timmar i alla fall, utmaning utförd:)

Ska kolla klart på tv, sen blir det en dusch innan sängen:)


Kommentarer
Postat av: Evelyn

Jag har såna temuggar från SDG Sagaform. Men jag vet inte om det finns några kaffemuggar. Men dom är jättefina. Kan skicka bild.

2012-09-27 @ 07:40:36

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback