Nr 7

Svårare än man tror att lyckas skriva tio blogginlägg. Och speciellt då jag skrev första vid 19.40, hade jag börjat redan i morse när jag vaknade så hade det nog underlättat.

Har inga bilder jag kan bjuda på heller.

Sitter i alla fall fortfarande i soffan, inlindad i en filt eller pläd eller vad det nu kallas. Fryser så jag hackar tänder, nästan så att ögonfransarna har fryst till is. Huvudvärken blir värre och värre oh förflyttar sig bakåt. Nu är det i bakhuvudet som det dunkar. Öronen dunkar och jag hostar. Kanske håller på att bli sjuk. Skulle inte förvåna mig, tessans fel..

Hon som blev sjuk först och nu smittar hon alla runt omkring sig. Nästa offer kanske är jag!!


Kommentarer
Postat av: TT

Sluta var så närgången ;) haha. När du får feber och tror du håller på hosta upp lungorna då kan du skylla på mig :) annars är det någon annan ;)

2012-09-26 @ 23:00:18

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback