Tankar

Livet går upp och ner. Jag vet inte vad jag vill. Kanske ska göra nånting åt saken. Är så fruktansvärt less på allting. Ingenting kan vara seriöst och normalt. Varför kan inte allt bara gå som man vill att det ska.

Världens minsta grej, men det gör mig så sjukt jävla förbannad. Kanske var det den här saken som fick "bägaren att rinna över".

Så jag känner nu, (tyvärr!) så är jag ju inte långsynt så känslan kommer att försvinna lika fort igen.

Jag vet vad som krävs för att leva. Men det är något helt annat som krävs för att må bra!

Ni behöver inte fråga, ni kommer inte att få några svar, jag ville bara skriva av mig.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback