Tian :)

Känner inte alls för att jobba i helgen, eller mest av allt så vill jag ha sovmorgon. Är så sjukt trött och hängig. Antagligen tessans fel!! (hon har nog smittat mig med sin förkylning..)

Ena stunden så fryser jag typ ihjäl och en stund senare så svettas jag!!

På morgonen så har jag ont i halsen, sen blir det bättre och bättre ju längre dagen går. Och så kommer kvällen och jag dör ihjäl - huvudvärken börjar krypa sig på, ont i öronen, halsen. Rinner ur ögonen och fryser och svettas om vartannat.

Hoppas på att det inte går längre än såhär. Är inte riktigt min grej att vara sjuk:)

Nu ska jag ta en snabbdusch sen ska jag gå och lägga mig:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback