Trean

Min telefon vägrar samarbete med nätverket vilket gör att internet inte fungerar på telefonen. Har 3G och full mottagning men kan inte gå in på bloggen, facebook etc. Irriterande, speciellt när jag och Tessan har vårat uppdrag (10 inlägg om dagen.).. Så länge jag är hemma är det ju inga problem för då kan jag ju använda datorn. Men blir inga bilder för jag orkar inte lägga upp bilderna från mobilen till datorn.. Kanske kommer bilder när mobilen vill fungera igen.
 
Aja, håller på att laga mat tills mandys och henke ska komma. Fick panik och typ gjorde klart för att dom skulle tydligen komma halv sex och jag trodde att klockan var halv fem, sen såg jag att klockan bara var kvart över fyra när jag var färdig. Alltså var den halv fyra när jag trodde den var halv fem, stresade i onödan.
 
Nu ska jag kasta sopor och ta rökpaus i alla fall:)
 
 
 

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback